SEO žymės ▷ Vidinis SEO optimizavimas ir meta žymės

SEO žymės

SEO žymės ▷ Vidinis SEO optimizavimas ir meta žymės

Kaip teisingai užpildyti SEO žymes (meta pavadinimas, h1-h6 antraštės, meta aprašymas, raktiniai žodžiai, strong žymės ir kt.)?

SEO paslaugos tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje skirstomos į dvi sritis: išorinį svetainių optimizavimą ir vidinį puslapių optimizavimą. Šiame straipsnyje išnagrinėsime vidinį optimizavimą - visų SEO paslaugų, nesusijusių su nuorodų į svetainę gavimu, kompleksą.

Bendrai paėmus, vidinis optimizavimas šiandien sudaro mažiausiai 50% viso SEO efektyvumo. Tai apima darbą su kodu, naudojimosi patogumą, paieškos sistemų reikalavimų įvykdymą ir kt. Svarbu pabrėžti, kad daugelį toliau nurodytų veiksmų yra lengviau ir efektyviau atlikti kūrimo etape. Todėl paleisdami naują tinklapį atkreipkite dėmesį į svetainės kūrimą bei jos optimizavimą tuo pačiu metu.

Užduotis nr. 1: Teisingai užpildyti SEO žymes (pavadinimas, h1-h6 antraštės, meta aprašymas, raktiniai žodžiai, strong žymės ir kt.)

Labai svarbus vidinių optimizavimo veiksnių žingsnis, kai jau pasirinkta semantika ir parašyti reklaminiai tekstai, yra tekstų publikavimas svetainėje kartu su seo žymėmis (dažnai vadinamomis meta žymėmis). Kartais gerai užpildytos seo žymės labiau įtakoja puslapio pakėlimą į TOP-10 nei patys optimizuoti tekstai.

SEO žymės yra pavadinimas, meta aprašymas, raktiniai žodžiai, h1-h3 antraštės. Vartotojas mato pavadinimą, h1-h3 ir meta aprašymą. Raktinius žodžius iš tikrųjų mato tik paieškos robotai. Užduotis pildant seo žymes – kuo tiksliau į juos įvesti raktažodžius, laikantis visų Google reikalavimų, išlaikant adekvačią vartotojui matomą seo žymių išvaizdą. Visos SEO žymės turi būti unikalios.

Pagrindiniai reikalavimai SEO žymoms:

1. Žymė <title></title>. Svarbu bent kartą įtraukti tikslų raktinio žodžio užklausą. Jai pasirinkite reikšmingiausią puslapio raktinį žodį. Raktažodis turi būti dedamas kuo arčiau pavadinimo pradžios („Google“ apskritai atsižvelgia tik į pirmuosius 12 žodžių).

2. Meta žymė <meta name=\"description\" content=\"\" />. Paieškos sistemos dažnai naudoja teksto dalį su pagrindine fraze kaip svetainės aprašymą. Tačiau kartais <description> turinys naudojamas kaip fragmentas. Priimtina aprašymo parinktis: unikalus tekstas ne daugiau kaip 160 simbolių, vienas tikslaus raktinio žodžio užklausos naudojimas. „Aprašymas“ turėtų būti sudarytas iš kelių sakinių, apibūdinančių puslapio turinį. Leidžiama naudoti reklaminius šūkius, skaičius, tam tikrus faktus, raginimą veikti. Jei aprašymas pilnai sutampa su title žyme - paieškos variklis jį tiesiog ignoruoja.

3. Meta žymė <meta name=\"keywords\" content=\"\" />. Ši meta žymė yra antrinė paieškos sistemoms ir naudojama daugiau kaip pagalbinė priemonė. Jei teisingas jo užpildymas yra per daug sudėtingas arba visai neįmanomas, tada geriau visiškai atsisakyti raktinių žodžių.

4. Pažymėkite <h1></h1>. Čia svarbu naudoti pagrindinį raktinį žodį, tačiau <h1> turinys neturi būti toks pat kaip <title>. Svarbu stebėti antraščių hierarchiją: <h1>, tada <h2>, tada <h3> ir t.t.

5. Žymės <strong></strong>,<u></u>,<em></em> – teksto pažymėjimas puslapyje. Šios žymės padeda pagerinti teksto skaitomumą, tačiau jų nereikėtų per daug naudoti. Nebūtina ryškinti pačius raktinius žodžius, pakaks vizualiai pabrėžti tik pagrindines teksto mintis.

Žr. daugiau: SEO paslaugos - vidinis svetainės optimizavimas Googlui

 

Kiekvienas puslapis gali pritraukti daugiau klientų.

Susisiekite su mumis dabar, kad gautumėte veiksmingą sprendimą jūsų poreikiams.

Interneto agentūra inSite

Optimalūs sprendimai jūsų svetainei. Viskas iš vienų rankų – iki raktų!

© 2014-2024, inSite

insite interneto agentūra